Wednesday

Senjakala (2011) PPVRip AVI,MKV & RMVB Mediafire

Sinopsis
Karlisa, baru saja kematian tunangnya di dalam sebuah kemalangan jalan raya. Sejak itu, Karlisa mendapat mimpi pelik yang memanggil-manggil gadis itu untuk pulang ke kampung ibunya iaitu Kg Senja Lama. Karlisa pernah membesar di kampung tersebut sewaktu kecil, tetapi berpindah ke Kuala Lumpur dan sejak itu tidak pernah pulang semula ke sana. Secara sembunyi-sembunyi, Karlisa bersama teman rapatnya, Isabella, pergi ke Kg Senja Lama. Mereka pergi semula rumah kampung keluarga Karlisa dan terkejut apabila mendapati Opah Maimoon, yang selama ini dianggap sudah meninggal dunia, masih hidup dan tinggal di rumah tersebut.

Di kampung itu juga, Karlisa bertemu dengan seorang lelaki penuh misteri bernama Armand. Armand seorang yang pendiam dan kera sumbang. Orang-orang kampung menghindari Armand kerana Armand mempunyai saka. Armand juga mempunyai kelebihan di mana, setiap gadis yang melihatnya, akan jatuh cinta kepadanya. Armand juga pernah bertunang, tetapi tuang bernama Harlina itu meninggal dunia, pada malam hari pertunangan mereka. Karlisa mulai rapat dengan Armand dan melalui Armand, Karlisa mula mengetahui tentang sejarah keluarganya sendiri.

Genre
Horror

Pelakon
Zahiril Adzim, Liyana Jasmay, Faezah, Roslan Saleh, Aida Aris, Ruminah Sidek, Eizlan Yusof, Erin Malik, Shahronizam Noor, Abu Bakar JUah, Kamal Adli, Zed Zaidi.

Trailer


Screenshot



Download

MEDIAFIRE

AVI (700MB)
part 1- http://adf.ly/1MbF8
part 2- http://adf.ly/1MbFl
part 3- http://adf.ly/1MbFy
part 4- http://adf.ly/1MbG6

MKV (296MB)
part 1- http://adf.ly/1MmJK
part 2- http://adf.ly/1MmJd

RMVB (271MB)
part 1- http://adf.ly/1MhnS
part 2- http://adf.ly/1MhoQ

0 orang menjawab...:

Post a Comment