Thursday

Asmara 2 (2011) SDTV TV3 AVI & MKV Mediafire


Sinopsis
Lanjutan daripada musim lalu, Asmara seperti kehilangan semangat dan menjadi murung. Nek Mah sentiasa mengingatkan Asmara tentang tanggungjawabnya kepada Adam (anak Zaliya).

Zaliya yang dianggap sudah meninggal dunia sebenarnya berada dalam koma kerana Sahlan sengaja menyembunyikannya daripada pengetahuan Asmara. Sahlan mahu menyingkir Asmara daripada kehidupan Zaliya buat selama-lamanya dan enggan mengakui Adam sebagai cucunya.

Selepas tiga bulan, Asmara mengambil keputusan untuk mengahwini Melati atas desakan semua dan demi Adam. Pada hari perkahwinan Asmara dengan Melati, Zaliya sedar dari koma. Zaliya kecewa kerana Asmara menganggapnya sudah mati dan anaknya kini dalam jagaan Asmara. Zaliya memulakan kehidupan baru dengan semangat positif atas bantuan kakaknya, Tria.

Suatu hari, Asmara terserempak dengan Zaliya tetapi Zaliya berjaya menyembunyikan rahsianya. Sejak itu, fikiran Asmara terganggu kerana wajah Suhana saling tidak tumpah seperti Zaliya.

Melati yang kini sudah hamil sedar bahawa Asmara masih mencintai Zaliya. Masing-masing sengsara dengan perasaan cinta, cemburu dan prasangka tanpa menyedari muslihat Ferhad yang akan membahayakan nyawa si kecil yang tidak berdosa. Apakah Zaliya akan berterus-terang dengan Asmara? Masih adakah peluang kedua bagi Asmara dan Zaliya?

Pelakon
Fezrul Khan sebagai Ferhad, Marsha Londoh sebagai Zira, Hairul Azreen sebagai Fikri dan Marisa Yasmin sebagai Noreen.

Info
www.tv3.com.my

Download

MEDIAFIRE MKV ~150MB

Episod 01 - http://adf.ly/jzvJ
Episod 02 - http://adf.ly/qUeE
Episod 03 - http://adf.ly/vJJa
Episod 04 - http://adf.ly/1HuoM
Episod 05 - http://adf.ly/1Hunc
Episod 06 - http://adf.ly/1Hull
Episod 07 - http://adf.ly/1HumF
Episod 08 - http://adf.ly/1MGSw
Episod 09 - http://adf.ly/1SXtD
Episod 10 - http://adf.ly/1VmZR
Episod 11 - http://adf.ly/1Yg6L
Episod 12 - http://adf.ly/1psZh
Episod 13 - http://adf.ly/1psYn

0 orang menjawab...:

Post a Comment