Friday

Bagaimana Mengetahui Lelaki Berbohong Atau Menipu Anda

pasangan menipu




Anda mungkin mencurigai pasangan anda bukan?. Untuk mengetahui pembohongan yang dilakukan oleh gologan lelaki adalah lebih mudah jika dibandingkan penipuan yang dilakukan oleh pasangan wanita. Yes!! ini benar. Penipuan yang dilakukan oleh perempuan lebih susah dikesan jika dibandingkan dengan lelaki.
Terdapat beberapa tips penting untuk mengetahui pasangan anda berbohong atau menipu anda antaranya:


1) Bersikap Lebih Defensive.
Lelaki sebenarnya tidak terlalu menjaga phone, email, twitter atau apa saja gadjet komunikasi dengan betul. Tetapi Ia mula berubah apabila mereka menipu anda. Ini benar!! Pasangan anda akan mula berhati-hati dengan gadjet mereka. Walaupun anda menyentuh anset mereka mereka akan mula defensive dan mula marah anda.. Pekara semula jadi tentang lelaki ialah jika mereka setia atau tidak berbohong mereka sedia memberi kata laluan social network seperti facebook, twitter dan sebagai kerana lelaki sifat semula jadinya bersifat "sharing and caring" bermaksud sedia berkongsi.. tetapi jika mereka mula mengelak dari bersifat demikian, itu bermaksud terdapat sesuatu yang tidak kena dengan hubungan anda..


2) Lelaki Mula Melaram (Berhias)
Ketahuilah wanita bahawa lelaki hanya berhias hanya sebab tertentu sahaja.. Misalnya ingin menarik perhatian seseorang.. Secara jujurnya kebanyakkan lelaki  bersifat sederhana dan mereka tidak berhias keterlaluan.. Jika terdapat perubahan mendadak seperti memakai minyak wangi, baju kemas dan sebagainya anda harus berhati-hati... Tetapi jika pasangan anda memang dari mula sudah menjaga penampilannya itu adalah pekara biasa...


3) Perubahan Bau Badan
Jika anda sudah mengenali pasangan anda atau mereka yang sudah berumah tangga sudah tentu mengetahui bau badan pasangan masing-masing bukan.. Jika bau badan pasangan ada berbeza dari bau badan yang anda rasa itu bermakna anda perlu menyiasat pekara ini. Anda perlu tahu bahawa manusia akan berubah bau badannya apabila mereka excited dengan sesuatu.. Perkara ini susah hendak dijelaskan tetapi jika anda benar-benar mengenali pasangan anda.. Pasti anda dapat mengenal pasti pekara ini..


3) Hubungan Kelamin Berkurangan
Buat pasangan yang sudah berkahwin.. Lelaki sememangnya inginkan seks  dan mereka perlu anda untuk memenuhi tuntutan batinnya.. secara semula jadinya terdapat beberapa factor yang menyebabkan keghairahan hubungan kelamin menurun antaranya usia, perkerjaan, pemakanan, daya tarikan dan sebagainya. Namun jika  anda sudah mengoda suami anda tetapi dia menolak dan berjauhan dengan anda itu  bermakna dia tidak berminat mengadakan hubungan seks dengan anda.. So perlulah anda siasat pekara ini kerana hubungan seksual merupakan pekara penting dalam rumah tangga.


4) Masa berada di Rumah Kurang.
 Ketahuilah wahai kaum wanita..jika mereka kurang bersama kamu dan selalu memberi alasan sibuk dan jarang menhantar SMS atau menghubungi kamu.. Mungkin mereka sudah tidak menyayangi kamu.. Ketahuilah para wanita. Jika seseorang lelaki menyayagi kamu walau sesibuk manapun mereka, mereka pasti akan menghubungi kamu. INI ADALAH FAKTA.

 

sumber: http://lawaknakal.blogspot.com/2011/09/bagaimana-mengetahui-lelaki-berbohong.html

11 orang menjawab...:

  1. Υоur геport fеatuгes eѕtabliѕhеd benеfiсial to mе.
    It’s νery infoгmаtiνе and yοu're simply clearly really educated in this field. You have opened up my own sight in order to different thoughts about this subject together with interesting and strong content material.

    Also visit my web site :: ativan

    ReplyDelete
  2. Haha..ada jugak tips mcm ni ya :D

    http://www.omydroid.net

    ReplyDelete