Thursday

Bersyukur Ketika Melakukan Yang Haram?

Bersyukur Ketika Melakukan Yang Haram?

Dari perkongsian netter Ummi..
Saya tidak hadirkan artikel ini untuk tujuan membuka aib org lain, tidak bertujuan utk menjadikan ia bahan umpatan dan kutukan.. saya menghadirkan artikel ini sebagai satu renungan agar kita bersama2 memikirkan satu cara, bagaimana ktia sebagai penonton / keluarga / ibu bapa / rakan taulan, kepada golongan artis seangkatan ini, agar  sedar, bahawa apa pun matlamat, tidak akan menghalalkan cara, Mudah untuk kita sekadar melemparkan kutukan dan hinaan, saya sedih dan simpati dengan keadaan ini. semoga suatu hari Allah swt mencampakkan hidayah dlm hati2 mereka..
Saya juga mohon, jika anda ingin memberi pendapat, berikan pendapat yang baik, bukan sewenang2nya menghina, salah ye, tetap salah, hukum Allah tidak akan mampu dikompromi, tapi Allah lebih hebat dari hambaNYA , DIA Maha Pengampun lagi Maha Pengasih.
Justeru, mungkin saja satu hari ini mereka akan insaf..mudah2an..Insya’Allah
********




“Saya sendiri sudah diberitahu awal tentang kewujudan adegan itu dan ketika hari penggambaran adegan itu saya memang berdebar-debar dan sejam sebelum itu saya rasa pelik kerana saya tidak pernah melakonkan adegan intim di atas katil seperti itu, tambahan pula A****  merupakan suami orang, jadi saya agak bimbang, adakah adegan itu berlebihan.
“Tetapi Alhamdulillah, ia berjalan dengan lancar dan muncul di skrin. Rasanya orang yang menontonnya pun boleh menerimanya,”
“Saya akui sangat gementar sebelum setiap kali ingin memulakan babak ranjang dan mesra itu. Terus-terang, saya ingin lakonkan babak atas katil itu kerana belum pernah saya melakukan babak tersebut sepanjang karier saya. Walaupun pada awalnya terasa pelik dan gementar, tetapi syukur Alhamdulillahsegalanya berjalan dengan lancar,” akhirinya.
A*** yang terkenal dengan watak romantisnya di dalam drama pula memberitahu, isterinya, D***  tidak kisah, malah merestui adegan intimnya bersama M*** serta L***

credit:
Posted @ www.isuhangat.net.

0 orang menjawab...:

Post a Comment